برج هارمونی الهيه

تماس بگیرید
فروش مدرن

216

شناسه ملک

330 m2

اندازه

شرح

برج هارموني الهيه

 

برج هارمونی الهيه یکی از خاص ترین برج هایی است که در منطقه الهیه شهر تهران بنا نهاده شده است. این بنای باشکوه که توسط شرکت ساختمانی قمصری طراحی و اجرا شده است. شرکت ساختمانی قمصری که سابقه درخشانی در طراحی و ساخت ساختمان های لوکس در این مناطق (که دارای بافت معماری متفاوت و خاصی نسبت به سایر مناطق هستند) دارد، توانسته فراخور این منطقه پروژه هایی فراخور و حتی در بعضی موارد فراتر از ساختمان های این مناطق را طراحی و اجرا نماید.

برج هارمونی الهيه فضای سبز زیبا و همچنین، آب نمای زیبایی که در ورودی این ساختمان قرار دارد به همراه سبک دکوراسیون و نورپردازی داخلی، زیبایی آنرا دو چندان نموده است. سبک معماری نمای هارمونی الهیه به سبک معماری مدرن می‌باشد که جلوه بسیار زیبا و منحصر بفردی نسبت به ساختمانهای مجاور دارد.

 

امکانات ساختمان هارمونی الهیه

 

برج هارمونی الهيه  دوازده طبقه دارای ۹ واحد مسکونی به مساحت دویست و چهل متر مربع است. مساحت لابی هارمونی الهیه پانزده متر مربع و سالن ورزشی آن پنجاه متر می‌باشد. تمام مشاعات پروژه هارمونی الهیه در حدود هزار و صد متر مربع می‌باشد.

از دیگر امکانات این پروژه می‌توان به مواردی از قبیل ساختمان هوشمند، سیستم تهویه هوا، درب ریموت کنترل، دوربین مدار بسته، سالن اجتماعات، لابی، آیفون تصویری، سیستم اطفاء حریق، اینترنت ،باربیکیو و … اشاره کرد. با وجود اینکه امر خرید و فروش این ملک به سرعت انجام شد ولی در حال حاضر بعضی از واحد های این بنا  آماده فروش می‌باشند و این یکی از بهترین فرصت ها برای کسانی است که به دنیال خرید ملک در منطقه الهیه هست.

 

  • ارشیتکت بنام
    تعداد اسانسور
    آشپزخانه فول فرنیش
    اتاق مستر
    استخر
    امکانات تفریحی
    امکانات رفاهی
    امکانات ورزشی
    برق اضطراری
    بیلیارد
    تاسیسات
    تراس گاردن
    جکوزی
    حیاط
    روف گاردن
    سالن اجتماعات
    سونای خشک
    سینمای خانواده
    .
    لابی
    لابی من 24 ساعته
    مشخصات ساختمان
    منبع آب اضطراری
    ناهارخوری مجزا
    نشیمن مجزا
    پلان تفکیکی
    چشم انداز باغ
    چشم انداز شهر
    چشم انداز کوهستان
    چیلر فن کوئل
    کابینت تمام چوب
    کف اتاق پارکت
    کف واحد سنگ

 

برای قیمت و بازدید تماس بفرمایید
shemroonhome

تماس

آدرس

  • شناسه ملک 216
  • قیمت تماس بگیرید
  • نوع ملک
  • وضعیت ملک ,
  • اتاقها 3
  • اندازه 330 m2

املاک اکازیون

برج چهل باغ فرشته

فروش

مدرن

برج چهل باغ فرشته

تماس بگیرید
5 سال قبل

برج چهل باغ فرشته برج چهل باغ فرشته ساختمانی در ۱۶ طبقه، شامل ۳۵ واحد مسکونی که هریک از واحدهای آن صاحب حیاط و باغچه ای زیبا یا بالکنی وسیع و سبز در ارتفاع است. این مجتمع مسکونی با زیربنای ۲۱۲۵۰ متر، در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع بنا شده است. برج چهل باغ امکانات …<p class="read-more"> <a class="" href="https://shemroonhome.ir/property/%d8%a8%d8%b1%d8%ac-%da%86%d9%87%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d8%ba-%d9%81%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87/"> <span class="screen-reader-text">برج چهل باغ فرشته</span> ادامه »</a></p>

350 m2